آرتا نوین
No Result
View All Result
چهارشنبه, می 14, 2025
  • Login
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • بهداشت و سلامت
  • فرهنگی
  • فناوری
  • گردشگری
  • مسکن و املاک
  • ورزشی
اشتراک
آرتا نوین
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • بهداشت و سلامت
  • فرهنگی
  • فناوری
  • گردشگری
  • مسکن و املاک
  • ورزشی
No Result
View All Result
آرتا نوین
No Result
View All Result
خانه بانک بیمه

توانمندی و عملکرد درست بیمه کوثر

توسط شیدا قهرمانی
می 10, 2023
در بیمه
زمان مطالعه: 1 دقیقه
0
توانمندی و عملکرد درست بیمه کوثر
153
اشتراک
1.9k
بازدید
Share on FacebookShare on Twitter

به گزارش خبری روژا نیوز به نقل از پول نیوز، مجتبی بهرامی از نظارت بر نمایندگی‌ها در سامانه ” کوثر من” خبرداد و گفت: هنگامی که مشتری به دفاتر نمایندگی مراجعه می‌کرد، بازخوردی از ارتباط نماینده با مشتری نداشتیم، اما در سیستم کوثر من، کیو. آر. کدی طراحی کردیم که دفاتر نمایندگی‌ها می‌توانند در ساختمان نمایندگی‌ها یا کارت ویزیت خود نصب کنند.

 

وی با اعلام اینکه در هر بار مراجعه مشتری به نمایندگی، از دو طریق نظرسنجی بر عملکرد نماینده صورت می‌گیرد گفت: اول اینکه مشتری می‌تواند با کیو. آر. کد وارد پرتال نماینده شرکت بیمه کوثر شود و در نظرسنجی شرکت کند که این نظرسنجی وارد سیستم‌های نظارتی شرکت بیمه کوثر در امور مشتریان می‌شود و می‌توانند بازخورد‌ها را داشته باشند.

 

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر افزود: دوم اینکه امور مشتریان نیز به صورت کامل دیده شده است. یعنی به محض مراجعه یک مشتری به پرتال نمایندگی، شماره مشتری ثبت و یک پیامک برای مشتری ارسال می‌شود که نحوه برخورد نمایندگی با مشتری را به شرکت بیمه کوثر ارائه می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه در این روند سعی کردیم به صورت کلی از سامانه کوثر من به اینجا برسیم که تمام روند‌های شرکت را از تمام کسانی که با شرکت در ارتباط هستند بررسی کنیم گفت: این نه تنها شامل مشتریان بلکه شامل تمامی پرسنل بیمه نیز می‌شود، زیرا منابع انسانی را نیز در همین سامانه تعریف کرده ایم که شامل پرسنل نمایندگی‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی می‌شود که هم پنل و هم پرتال برای آن‌ها راه اندازی شده و هم برای مراکز درمانی که با بیمه کوثر کار می‌کنند.

 

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر با اشاره به اینکه در تمامی این روندها، امتیازدهی و درجه بندی مشتریان در تمامی لایه‌ها را ایجاد کردیم گفت: از آنجا که باشگاه مشتریان در این سیستم ایجاد شده، همه به صورت مستقیم نظارت می‌شوند.

 

وی با اعلام اینکه نظرسنجی مشتریان در رتبه بندی نمایندگی‌ها موثر است گفت: به اندازه هر رای که از سوی مشتریان داده شود، در رتبه بندی اعمال می‌شود و در پایان و رتبه بندی نمایندگی‌ها و کارکنان، مراکز درمانی که می‌خواهیم با آن‌ها تمدید قرارداد کنیم، موثر است.

برچسب ها: بیمه کوثرکوثر منمشتریاننمایندگی
پست قبلی

عرض اندام منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (+فیلم)

پست بعدی

بیمه کوثر به تعهدات خود عمل میکند

پست بعدی
بیمه کوثر به تعهدات خود عمل میکند

بیمه کوثر به تعهدات خود عمل میکند

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

No Result
View All Result

نوشته‌های تازه

  • وعده‌ای که صادقانه محقق شد
  • محصول nbs توصیه جدی سازمان ملل به کشورهای در حال توسعه برای ارتقاء شاخص های سلامت
  • فرمانده اقتصادی ستاد پزشکیان کیست؟ / علی‌طیب‌نیا چگونه تورم را تک‌رقمی کرد؟
  • محصول سلامت محور nbs مدال طلای اختراعات پزشکی اروپا را در کشور رومانی کسب کرد
  • رونق دوباره صنعت شیلات ایران در کجای برنامه دکتر جلیلی است؟

آخرین دیدگاه‌ها

    کلیه حقوق پایگاه خبری روژا محفوظ است! نشر فقط با ذکر نام روژا نیوز مجاز می باشد.

    Welcome Back!

    Login to your account below

    Forgotten Password?

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Log In
    No Result
    View All Result
    • خانه
    • اجتماعی
    • اقتصادی
    • سیاسی
    • بهداشت و سلامت
    • فرهنگی
    • فناوری
    • گردشگری
    • مسکن و املاک
    • ورزشی

    کلیه حقوق پایگاه خبری روژا محفوظ است! نشر فقط با ذکر نام روژا نیوز مجاز می باشد.