آرتا نوین
No Result
View All Result
چهارشنبه, ژوئن 4, 2025
  • Login
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • بهداشت و سلامت
  • فرهنگی
  • فناوری
  • گردشگری
  • مسکن و املاک
  • ورزشی
اشتراک
آرتا نوین
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • بهداشت و سلامت
  • فرهنگی
  • فناوری
  • گردشگری
  • مسکن و املاک
  • ورزشی
No Result
View All Result
آرتا نوین
No Result
View All Result
خانه اجتماعی

شعار و عناوین یازدهمین هفته روابط عمومی مشخص شد؛ جز از راستی هیچ دم برنیار

توسط مدیر خبر
آوریل 27, 2023
در اجتماعی
0
شعار و عناوین یازدهمین هفته روابط عمومی مشخص شد؛ جز از راستی هیچ دم برنیار
152
اشتراک
1.9k
بازدید
Share on FacebookShare on Twitter

رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی با تاکید بر سابقه و اهمیت برگزاری این رویداد ملی گفت: شعار و عناوین یازدهمین دوره برگزاری هفته روابط عمومی در سال ۱۴۰۲ با توجه به نیاز روز جامعه ارتباطی کشور و با رویکردی مساله محور انتخاب شده است.

سیدغلامرضا کاظمی دینان، درباره نحوه انتخاب شعار محوری و عناوین روزهای هفته روابط عمومی، بیان کرد: هر ساله شعار و عناوین هفته روابط عمومی در جلساتی با حضور صاحب‌نظران، استادان حوزه ارتباطات و روابط عمومی و اعضای شورای سیاستگذاری انتخاب می‌شد و در این دوره پیش از برگزاری جلسات رسمی شورای سیاستگذاری، طی اعلام فراخوانی نظرات و پیشنهادات فعالان این حوزه را جویا شدیم و در مدت زمان مشخصی این نظرات به دبیرخانه ارسال شد.

رئیس‌کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران در ادامه توضیح داد: پس از پایان یافتن مهلت ارسال نظرات و پیشنهادات، طی یک جمع‌بندی شعار و عناوین امسال مشخص شد. بدین ترتیب شعار اصلی یازدهمین هفته روابط‌عمومی «جز از راستی هیچ دم برنیار» انتخاب شد که مصرعی از اشعار ملک‌الشعرای بهار است.

کاظمی دینان عناوین روزهای یازدهمین هفته روابط‌عمومی بدین شرح اعلام کرد:

▪️ چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲: روابط عمومی؛ بازتولید اعتماد اجتماعی
▪️ پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲: روابط عمومی؛ شتاب‌دهنده تولید
▪️ جمعه ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲: روابط عمومی؛ شفافیت، رضایت
▪️ شنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲: روابط عمومی؛ بسط مسئولیت اجتماعی
▪️ یک‌شنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲: روابط عمومی؛ ترویج گفت‌‎وگو و امیدآفرینی
▪️ دوشنبه ۱ خردادماه ۱۴۰۲: روابط عمومی؛ آینه حقوق، نیازها و معضلات ذینفعان
▪️ سه‌شنبه ۲ خردادماه ۱۴۰۲: روابط عمومی؛ آینده‌نگری و مدیریت بحران‌ها

رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی همچنین تاکید کرد: بیش از یک دهه از برگزاری هفته روابط عمومی در کشور می‌گذرد. در طی این سال‌ها تمام تمرکز شورای سیاستگذاری این بوده تا مهم‌ترین نیازها و انتظارات ذی‌نفعان سازمان‌ها در شعارها و عناوین آورده شود تا ازین طریق توجه مسئولین و عموم مردم به کارکردهای روابط عمومی جلب شده و وظایف و نقش‌های این نهاد یادآوری شود.
سیدغلامرضا کاظمی دینان در پایان گفت: برنامه‌ها و پوستر این رویداد به زودی به روابط عمومی‌ سازمان‌های مختلف در سراسر کشور ابلاغ خواهد شد. امیدوارم بتوانیم مانند دوره‌های گذشته با همراهی تمامی فعالان این حوزه در سراسر کشور گامی موثر در راستای ارتقای روابط عمومی و ارتباطات برداریم.

پست قبلی

از تحریم به رشد ۳ درصد تولیدی مجتمع جهان فولاد سیرجان رسیدیم

پست بعدی

فیلم کوتاه «یادگاری» تولید شد

پست بعدی
فیلم کوتاه «یادگاری» تولید شد

فیلم کوتاه «یادگاری» تولید شد

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

No Result
View All Result

نوشته‌های تازه

  • وعده‌ای که صادقانه محقق شد
  • محصول nbs توصیه جدی سازمان ملل به کشورهای در حال توسعه برای ارتقاء شاخص های سلامت
  • فرمانده اقتصادی ستاد پزشکیان کیست؟ / علی‌طیب‌نیا چگونه تورم را تک‌رقمی کرد؟
  • محصول سلامت محور nbs مدال طلای اختراعات پزشکی اروپا را در کشور رومانی کسب کرد
  • رونق دوباره صنعت شیلات ایران در کجای برنامه دکتر جلیلی است؟

آخرین دیدگاه‌ها

    کلیه حقوق پایگاه خبری روژا محفوظ است! نشر فقط با ذکر نام روژا نیوز مجاز می باشد.

    Welcome Back!

    Login to your account below

    Forgotten Password?

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Log In
    No Result
    View All Result
    • خانه
    • اجتماعی
    • اقتصادی
    • سیاسی
    • بهداشت و سلامت
    • فرهنگی
    • فناوری
    • گردشگری
    • مسکن و املاک
    • ورزشی

    کلیه حقوق پایگاه خبری روژا محفوظ است! نشر فقط با ذکر نام روژا نیوز مجاز می باشد.