آرتا نوین
No Result
View All Result
یکشنبه, ژوئن 1, 2025
  • Login
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • بهداشت و سلامت
  • فرهنگی
  • فناوری
  • گردشگری
  • مسکن و املاک
  • ورزشی
اشتراک
آرتا نوین
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • بهداشت و سلامت
  • فرهنگی
  • فناوری
  • گردشگری
  • مسکن و املاک
  • ورزشی
No Result
View All Result
آرتا نوین
No Result
View All Result
خانه بانک بیمه

قدردانی از افتخار آفرینی در دستور کار بیمه کوثر

توسط شیدا قهرمانی
اکتبر 12, 2023
در بیمه
زمان مطالعه: 1 دقیقه
0
قدردانی از افتخار آفرینی در دستور کار بیمه کوثر
154
اشتراک
1.9k
بازدید
Share on FacebookShare on Twitter

مدیرعامل بیمه کوثر در همایش مشهد از ثبت ۶۷ هزار میلیارد حق بیمه در شش ماهه ابتدایی ۱۴۰۲ خبرداد و بر قدردانی از افتخار آفرینی مدیران و کارکنان تاکید کرد.

به گزارش روژا نیوز به نقل از پول نیوز، عملکرد مثبت و موثر یک دستگاه، سازمان، اداره، شرکت یا هر بنگاه اقتصادی، باعث سربلندی تک تک کارکنان به ویژه مدیران است. بی شک مدیریت نقش ویژه‌ای در موفقیت یک بنگاه اقتصادی دارد. برنامه ریزی، ایجاد هماهنگی، تعامل، همکاری، همدلی و بسیاری گزینه‌های دیگر می‌تواند دلایل گسترده موفقیت باشد.

تاثیر قدردانی

آنچه باعث می‌شود یک بنگاه اقتصادی در ریل موفقیت با سرعت و حرکت کند، ارتباط نزدیک مدیریت با کارکنان و قدر شناسی است. هنگامی که مدیر یک مجموعه نسبت به کارکنان حس قدرشناسی داشته باشد و این قدردانی را به روش‌های گوناگون ارایه دهد، کارکنان با دلسوزی و تعهد بیشتری نسبت به انجام امور حرکت می‌کنند.

قدردانی با رویکرد معنوی

یکی از بنگاه‌های اقتصادی که موفقیت‌های چشمگیری را طی می‌کند، شرکت بیمه کوثر است. بیمه کوثر مسیر توسعه را در قالب برنامه ریزی و زمان بندی تعریف کرده و این مسیر بخوبی طی شده، اما نقش کارکنان در این موفقیت غیر قابل انکار است. از آنجا که مدیریت بیمه کوثر درک درستی از تلاش‌های کارکنان دارد و برای موفقیت‌های آینده به نقش آفرینی کارکنان امید دارد و مهمتر اینکه به قدرشناسی اعتقاد دارد و از تاثیر قدرشناسی در استمرار این موفقیت بخوبی آگاهی دارد، همایش سالانه مدیران بیمه کوثر را با حضور علی استاد هاشمی رییس کل بیمه مرکزی در مشهد برگزار کرد تا این قدردانی رنگ و بوی معنوی داشته باشد.

رکورد شکنی در حق بیمه

ابوالفضل آقادادی که به همراه معاونین و مدیران ستادی و استانی شرکت بیمه کوثر در این همایش حضور داشت، دستاورد‌های بیمه کوثر در حوزه فروش و سرمایه گذاری را تشریح کرد و گفت: ثبت ۶۷ هزار میلیارد ریال حق بیمه تولیدی در شش ماهه ابتدایی ۱۴۰۲ توسط بیمه کوثر، نویدبخش عملکرد درخشان در ماه‌های پیش رو است. مدیرعامل بیمه کوثر با تاکید بر اینکه تحقق برنامه تدوین شده برای سال ۱۴۰۲ نیازمند سعی و تلاش مضاعف کارکنان و شبکه فروش سراسر کشور است، بر بکارگیری ترکیب مناسب فروش و مدیریت ریسک تاکید کرد.

درک درست از فناوری

در شرایطی که جهان بسوی استفاده از فناوری‌های نوین گام بر می‌دارد، شرکت‌های بیمه نیز باید از این ظرفیت استفاده کنند. بی شک هر بنگاه اقتصادی به ویژه شرکت‌هایی همچون بیمه که در زمینه خدمات فعالیت می‌کنند، باید شرایط خدمت رسانی به مشتریان را بیش از پیش تسهیل کنند، تفکری که بیمه کوثر به آن اعتقاد کامل دارد و با تمام توان بسوی آن گام بر می‌دارد. در این زمینه آقادادی تاکید ویژه‌ای بر ارائه خدمات در بستر فناوری‌های نوین داشت و گفت: در این بخش همواره می‌بایست شاهد معرفی طرح‌های نو و ایده‌های خلاقانه باشیم، زیرا ارائه خدمات در بستر نوآورانه زمینه ساز تحقق رضایتمندی مشتریان و افزایش سودآوری به عنوان اهداف عالی بیمه کوثر است. مدیرعامل بیمه کوثر تاکید کرد: با توجه به سرعت پیشرفت فناوری در همه حوزه ها، ضروری است بیمه کوثر با شتاب بالایی به دنبال توسعه خدمات بیمه‌ای منطبق بر آخرین دستاورد‌های تکنولوژی روز باشد.

افزایش سطح علمی

یکی از مهمترین مواردی که باعث رونق و توسعه یک بنگاه اقتصادی می‌شود، داشتن کارکنانی آگاه و توانمند است. نیروی کار در تمامی بخش‌ها از مدیر تا زیر مجموعه‌های دیگر، باید نسبت به مسایل روز آگاهی داشته باشد تا مجموعه بتواند در مسیر خود پیش برود، رویکردی که مدیرعامل بیمه کوثر به آن اعتقاد کامل دارد، به نوعی که آقادادی خطاب به کارکنان گفت: معاونین و مدیران بیمه کوثر به صورت مستمر بایستی در پی افزایش سطح علمی خود باشند و کارکنان زیرمجموعه خود را هم به بهره مندی از آموزش‌های روز به منظور آشنایی با آخرین یافته‌های علمی در حوزه بیمه تشویق کنند. وی ابراز امیدواری کرد: با همت و تلاش کارکنان و شبکه فروش روند مثبت عملکردی بیمه کوثر ادامه دار باشد که شرکت در راستای عمل به شعار “کوثر، خیر کثیر” بتواند موفق عمل نماید.

مهر تایید بر همایش

عملکرد یک مجموعه زمانی بیشتر خودنمایی می‌کند، که مورد توجه دیگران به ویژه مدیران مرتبط باشد. بیمه کوثر نیز با دعوت از رییس کل بیمه مرکزی، توانمندی خود را به مدیریت ارشد بیمه عرضه کرد. بیمه کوثر تریبون همایش را در اختیار علی استادهاشمی رییس کل بیمه مرکزی قرار داد تا نظرات عالی‌ترین مدیر بیمه ای، زینت بخش همایش باشد. استادهاشمی نیز نیروی انسانی را به عنوان سرمایه و دارایی شرکت توصیف کرد و گفت: تکریم و آموزش نیروی انسانی و شبکه فروش یک امر ضروری است. رییس کل بیمه مرکزی بر اثرات مثبت رسیدگی به معیشت کارکنان و شبکه فروش در عملکرد شرکت تاکید کرد و گفت: آموزش کارکنان و نمایندگان و بهره مندی از علم روز، موضوع بسیار اساسی است و باید در صنعت بیمه مورد توجه شرکت‌ها قرار گیرد.

برچسب ها: ابوالفضل آقادادیبیمه کوثربیمه مرکزیحق بیمهکورش شرفشاهی
پست قبلی

کسب رتبه یک شورای عالی انفورماتیک و رتبه یک شرکت‌های پرداخت توسط به پرداخت ملت

پست بعدی

مدیریت بحران تعاونی‌ها با طرح رونق تعاون

پست بعدی
مدیریت بحران تعاونی‌ها با طرح رونق تعاون

مدیریت بحران تعاونی‌ها با طرح رونق تعاون

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

No Result
View All Result

نوشته‌های تازه

  • وعده‌ای که صادقانه محقق شد
  • محصول nbs توصیه جدی سازمان ملل به کشورهای در حال توسعه برای ارتقاء شاخص های سلامت
  • فرمانده اقتصادی ستاد پزشکیان کیست؟ / علی‌طیب‌نیا چگونه تورم را تک‌رقمی کرد؟
  • محصول سلامت محور nbs مدال طلای اختراعات پزشکی اروپا را در کشور رومانی کسب کرد
  • رونق دوباره صنعت شیلات ایران در کجای برنامه دکتر جلیلی است؟

آخرین دیدگاه‌ها

    کلیه حقوق پایگاه خبری روژا محفوظ است! نشر فقط با ذکر نام روژا نیوز مجاز می باشد.

    Welcome Back!

    Login to your account below

    Forgotten Password?

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Log In
    No Result
    View All Result
    • خانه
    • اجتماعی
    • اقتصادی
    • سیاسی
    • بهداشت و سلامت
    • فرهنگی
    • فناوری
    • گردشگری
    • مسکن و املاک
    • ورزشی

    کلیه حقوق پایگاه خبری روژا محفوظ است! نشر فقط با ذکر نام روژا نیوز مجاز می باشد.