آرتا نوین
No Result
View All Result
یکشنبه, جولای 20, 2025
  • Login
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • بهداشت و سلامت
  • فرهنگی
  • فناوری
  • گردشگری
  • مسکن و املاک
  • ورزشی
اشتراک
آرتا نوین
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • بهداشت و سلامت
  • فرهنگی
  • فناوری
  • گردشگری
  • مسکن و املاک
  • ورزشی
No Result
View All Result
آرتا نوین
No Result
View All Result
خانه بانک بیمه

هماهنگی تیم بیمه دی در رکوردزنی

توسط شیدا قهرمانی
جولای 9, 2023
در بیمه
زمان مطالعه: 1 دقیقه
0
هماهنگی تیم بیمه دی در رکوردزنی
152
اشتراک
1.9k
بازدید
Share on FacebookShare on Twitter

رشد ۷۳ درصدی درآمد حق بیمه نشان می‌دهد که تیم بیمه دی در هماهنگی کامل بسر می برند.

به گزارش روژا نیوز به نقل از پول نیوز، هر بنگاه اقتصادی برای آنکه بتواند فعالیت معمول خود را ادامه دهد، به درآمدزایی نیاز دارد و روند این درآمدزایی می‌تواند بیانگر عملکرد نیروی انسانی از مدیریت تا زیر مجموعه‌های دیگر باشد. بنابر این اگر درآمد یک بنگاه اقتصادی به اندازه‌ای نباشد که هزینه‌های جاری را تامین کند، آن بنگاه زیانده و عملکرد مدیریت زیر سوال است و اگر فقط به اندازه‌ای درآمد داشته باشد که دخل و خرج بنگاه در نقطه سر به سر قرار گیرد، یعنی خلاقیت و ظرفیت شناسی در تیم نیروی انسانی بنگاه وجود ندارد و دچار روزمرگی شده، خطری که هر لحظه بنگاه اقتصادی را تهدید می‌کند، زیرا در لبه سقوط به زیانده بودن قرار دارد و اگر شرکتی سودده باشد، آن بنگاه اقتصادی تیمی کارآمد، با تجربه و توانمند دارد که توانسته بر اساس نیاز بازار حرکت کند. اما شرکتی که روند رو به رشد دارد و درآمدزایی آن روز افزون است، یعنی تیم مدیریت، بازاریابی، نیرو‌های انسانی متعهد و توانمندی را در اختیار دارد.

حق بیمه رگ حیاتی

یکی از بنگاه‌های بزرگ و تاثیرگذار اقتصادی، شرکت‌های بیمه هستند. رگ حیاتی شرکت‌های بیمه، از محل حق بیمه‌های دریافتی است و درمرحله بعد، سرمایه گذاری با این حق بیمه‌ها برای پرداخت خسارت یا اجرای تعهداتی است که در آینده پیش می‌آید. بنابر این در وهله اول باید حق بیمه‌های دریافتی بتواند هزینه‌های جاری و خسارت‌های احتمالی را پاسخگو باشد و در ادامه بتوان با درآمد‌های اضافه، سرمایه گذاری منطقی داشت.

عرصه رقابت تنگاتنگ

امروزه بدلیل وجود ۳۰ شرکت بیمه فعال، رقابت در عرصه بیمه بسیار مهم و تاثیرگذار است. شرکت‌های بیمه با ارایه خدمات متفاوت و بروز کردن روند ارتباط با مشتریان، بدنبال این هستند که گوی رقابت را از یکدیگر بربایند. بنابر این در عرصه رقابتی گسترده و تنگاتنگ، باید بسیار دقیق و جدی عمل کرد تا بتوان سهم خود را از بازار گرفت و حتی سهمی بیشتر را دنبال و دریافت کرد.

رشد ۷۳ درصدی

یکی از شرکت بیمه که در عرصه رقابت با جدیت عمل کرده و توانسته چشمگیر عمل کند، بیمه دی است که با درآمد ۱۳ هزار میلیاردی در سه ماهه نخست سال جاری، رشدی ۷۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرده است. شرکت بیمه دی در ۳ ماهه منتهی به خردادماه حدود ۱۳ هزار میلیارد تومان درآمد حق بیمه صادره داشت که از این مبلغ ۴۲۵ میلیارد تومان آن مربوط به خردادماه می‌باشد. بیمه دی در دوره مشابه سال قبل ۷ هزار میلیارد تومان حق بیمه شناسایی کرده بود و به این ترتیب درآمد حق بیمه دوره جاری با رشد ۷۳ درصدی همراه شده است.

نقش آفرینی تیم زبده

سالهاست که مفهوم سرمایه در جهان تغییر کرده و کشور‌های پیشرفته یا در حال توسعه، نیروی انسانی را سرمایه اصلی می‌دانند و نقدینگی، ماشین آلات، زمین، ساختمان و… را در رتبه‌های بعدی قرار می‌دهند. عملکرد بیمه دی توانسته این ادعا را اثبات کند. بی شک فروش حق بیمه ناشی از عملکرد مناسب مدیریت کلان بر زیرمجموعه هاست که توانسته در سیاستگذاری کلان به نوعی برنامه ریزی کند که شرکت در مسیر توسعه قرار گیرد و از سوی دیگر کادر زیرمجموعه بیمه دی نیز با اعتقاد به اهمیت شرکت و سلسله مراتب اداری، در اجرای سیاستگذاری‌ها و انجام وظایف محوله به اندازه‌ای درست عمل کرده که بیمه دی در مسیر رکوردزنی، با تمام توان گام بر می‌دارد.

تیم فروش در صدر

باید بپذیریم که یک مجموعه زمانی به موفقیت می‌رسد که تمامی اعضای آن مجموعه هماهنگ و یکدل حرکت کنند. به عبارت بهتر یک مجموعه همچون یک ماشین است که اگر جزیی‌ترین بخش آن درست عمل نکند، حرکت ماشین کند یا حتی متوقف می‌شود. اما می‌توان در انجام وظیفه یا سرعت گرفتن، بخش‌هایی را موثرتر دانست. در خصوص بیمه دی نیز باید قدردان تیم بازاریابی و فروش بود که توانسته گوی سبقت را از دیگر رقبا برباید که رشد ۷۳ درصدی درآمد، بیانگر تعهد و توانمندی بخش فروش و بازاریابی بیمه دی است.

برچسب ها: بازاریابیبیمه دیحق بیمهدرآمدزاییفروش
پست قبلی

بهسازان فردا بدنبال تسخیر عرصه های فناوری (+فیلم)

پست بعدی

تامین نیاز داخل و صادرات محوری در دستور کار منطقه ازاد ماکو

پست بعدی
تامین نیاز داخل و صادرات محوری در دستور کار منطقه ازاد ماکو

تامین نیاز داخل و صادرات محوری در دستور کار منطقه ازاد ماکو

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

No Result
View All Result

نوشته‌های تازه

  • وعده‌ای که صادقانه محقق شد
  • محصول nbs توصیه جدی سازمان ملل به کشورهای در حال توسعه برای ارتقاء شاخص های سلامت
  • فرمانده اقتصادی ستاد پزشکیان کیست؟ / علی‌طیب‌نیا چگونه تورم را تک‌رقمی کرد؟
  • محصول سلامت محور nbs مدال طلای اختراعات پزشکی اروپا را در کشور رومانی کسب کرد
  • رونق دوباره صنعت شیلات ایران در کجای برنامه دکتر جلیلی است؟

آخرین دیدگاه‌ها

    کلیه حقوق پایگاه خبری روژا محفوظ است! نشر فقط با ذکر نام روژا نیوز مجاز می باشد.

    Welcome Back!

    Login to your account below

    Forgotten Password?

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Log In
    No Result
    View All Result
    • خانه
    • اجتماعی
    • اقتصادی
    • سیاسی
    • بهداشت و سلامت
    • فرهنگی
    • فناوری
    • گردشگری
    • مسکن و املاک
    • ورزشی

    کلیه حقوق پایگاه خبری روژا محفوظ است! نشر فقط با ذکر نام روژا نیوز مجاز می باشد.